Helgen!

Helgen har varit mkt bra..
I fredags så kom älskade Bea och Fredrik hit och vi hade en myskväll med Pizza och godis..
Det var jätte mysigt:) <3<3<3

I lördags så spanderade vi ett antal timmar i Ljungby då jag först tittade på älsklingens träning och sen så tittade han på min:) Träningen gick inte så bra för min del och jag blev rätt frustrerad.. Men det blir väl så ibland..
Sen hade jag och älsk en myskväll för oss själva.. Tittade på OTH och melodifestivalen och bara myste..
Underbart<3<3<3<3

Igår så åkte vi till Ryssby hotell för att överraska Bengt på hans 80 årsdag och han blev riktigt överraskad:)
God mat och trevliga människor:) Sen så fick jag ju hålla och mysa med Alvin och det var mysigt:)

Och ikväll får jag göra det igen för vi ska åka ut en runda till dom:)
Såååå mysigt:)

Denna bilden på mig och Alvin får avsluta detta inlägget:)Alvin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0