Börja igen?

Ja jag hade nog tänkt att försöka på mig detta med blogg igen..
Jag vet att det inte kommer hålla länge men men:P
Tog precis bort alla mina gamla inlägg för att verkligen börja om från"början"!

Ja vad ska man skriva då?
Det roligaste som har hänt dom senaste veckorna är att jag och min älskling har flyttat till en marklägenhet i Angelstad.. Och vi trivs verkligen hur bra som helst:) Landet är och kommer alltid att vara det bästa:)

Jag håller på att söka jobb, igen:P Men men.. Börjar bli van..
Håller mina tummar på att jag får något snart.. Vill verkligen ha det jobbet..

Sjuk är man oxå och jag har varit dålig i några dagar nu men igår och idag är nog värst..
Ena stunden har jag slemhosta och sen har jag torrhosta.. och näsan rinner hela tiden..
Hade ju hoppats på att jag skulle kunna träna ikväll men det får jag nog tyvärr hoppa:(

Ne nu ska jag fortsätta att titta på tv.. Täcke,kudde,soffa och godis, mina bästa vänner just nu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0