Födelsedag!

Japp det är ju inte varje dag man fyller 23 heller.. Känns sådär men man kan ju inte stoppa det precis:P
Det har inte blivit så många inlägg i helgen då det verkligen har varit fullt upp hela tiden:S
Men jag kan berätta lite om min helg..

I fredags så höll jag ju på här hemma med att baka, göra tårta och plocka här..
Nästan hela dagen gick åt till det..
Lördagen var det mer än fullt upp.. Steg upp vid halv 10 och började direkt..
Det hade ju snöat då så Emil gick ut och skottade och sen kom även inge med traktorn och hjälpte till.. skönt det..
Så jag började duka bordet, gjorde klart tårtan, lagade middag, städade och fixade till mig..
Sen vid halv 4 så kom gästerna och vi fikade och hade trevligt:)
Fick jätte fina presenter och jag är nöjd:)
Fick pengar(det jag önskade mest så att jag kan köpa en ny dator), tröja och matchande läppglans, choklad, trisslotter, blommor, ljusstake och Cooee halsband:) Mer än nöjd:) Tack alla:)
Sen på lördagskvällen kom Bea och Fredrik så då gjorde vi tacos och satt och pratade.. hade grymt roligt:) Tack mina älskade vänner:)<3<3

Söndagen så steg vi upp och sen stack vi och hämtade Bea för vi skulle träna fotboll:)
Och fy fasen vad roligt det var, gick verkligen super bra och mkt beröm fick man;)
Behöver bara få tillbaka min kondition:O haha.. not so good:P
Sen var jag helt slut när jag kom hem så älsk gjorde middag och jag latade mig..
Sen fick jag huvudvärk och somnade på soffan.. Men huvudvärken gav inte med sig utan den höll sig kvar hela kvällen.. Tråkigt nog... Gick och la mig i sängen vid halv 9 sen vet jag inte riktigt när jag somnade..

Och idag är det så min födelsedag:P Morgonen började bra när jag fick se att älsk skrivit en ur gullig lapp till mig..
Det stod:
Godmorgon min ängel!
Grattis på födelsedagen!
hoppas du har kunnat sova ut riktigt och att huvudvärken har givit med sig. Du ska veta att jag älskar dig över hela mitt hjärta och att jag hoppas på många fina år med dig!
Från din Emil.
Mo Cuishle<3Min älskling, mitt blod!

Man kan inte göra annat än att älska honom.. Det bästa som någonsin har hänt mig<3<3<3

Ne nu måste jag hoppa in i duschen och fixa till mig:)


Förväntar mig ingenting men fy fan vad löjlig du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0