Godmorgon!

Var 1 timme sen jag vaknade men det tar lite tid för mig att komma upp nu när jag är sjuk:P
Jag försökte blogga på mobilen innan oxå men det funkade inte riktigt så jag får försöka fixa det..
Det är lite bättre med mig idag.. Hostan är ju värst på morgonen och kvällen medans snoret sitter kvar hela dagen:P
Sover inte så mkt om nätterna så jag är lite trött idag men det får gå..

På lördag ska man ha lite kalas då och på måndag fyller jag ju år..
Får man ha lite panik? Jag vill liksom inte blir äldre nu.. Det går för fort:(
Hoppas bara på att alla kan komma på lördag och det allra bästa vore ju om man fick besök av en liten bebis då med:) Ingen press Emma men som vi har sagt så får du pressa ut bebisen nu eller så får du vänta tills efter lördagen.. MEN ABSOLUT INTE DEN 17:O Snälla;) haha..

Nehe om man skulle försöka få i sig lite frukost nu..
Skriver väl senare igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0