Inte orkat!

Ne jag har inte orkat skriva något de senaste dagarna.. Inte varit på humör så..
Har inte hänt så jätte mkt faktiskt.. Inget roligt att skriva om iallafall:P
Eller jo, jag trillade på träningen i tisdags.. Klumpig som man är^^
Slog i handleden och svanskotan.. Just då så hade jag grymt ont i handleden men dagen efter så var det rätt okey.. Nu är det svanskotan som gör grymt ont:P Svårt att ta mig upp och ner när man ska sitta och ibland så känns typ hela rumpan avdomnad, och det är äckligt:P

Idag blir det en grymt lugn dag.. Skönt faktiskt..
Men man sitter fortfarande och väntar på att lilla bebisen ska komma ut..
Men det verkar inte som att den vill göra det än på ett tag:( Typiskt..

Men men.. På lördag blir det fest här oxå:)
Och nu börjar man längta lite:) Ska bli så jävla skoj..
Vi bestämde oss för att ha 2 fester oxå..
En fest på lördag med vänner här runt omkring..
Sen så ska vi ha en fest till med Emils gamla klasskompisar från alvesta..
Och då kommer det nog bli ett jäkla liv med:P haha..
Inte nådiga dessa killar:P Men det ska bli trevligt:)

Nehe nu orkar jag inte skriva mer.. Så vi hörs väl sen igen, eller om några dagar:P
Får se vilket humör jag är på:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0