Kväll!

Och jag ska gå och lägga mig men jag tänkte slänga in ett inlägg innan jag gör det..
än så länge idag så har jag haft 40 läsare och då är inte dagen över än:) Gött det:)

Ikväll har vi inte gjort så mkt.. Bara tagit det lugnt med min älskade som numera ligger och tittar på fotboll:)
Imon blir det fullt upp hela dagen..
Ska vara hos min jobbcoach vid 11 och jag vet inte hur länge det mötet håller på..
Sen ska jag äta middag i stan med min älskade:)
Sen hem till mamma för att passa underbara Erik lite och sen när hon kommer hem så ska vi baka lite inför kalaset på lördag:) Mysigt ska det bli..
Ska bli roligt och se hur mammas och pappas rum ser ut numera eftersom dom har renoverat det nu:)
Pratade med pappa innan och då skulle han börja tapetsera så det är nog kanske klart imon när jag kommer:)

Ne nu ska jag lägga ner det är och gå och lägga mig på älsklingens mage och mysa lite till..
Godnatt på er alla så hörs vi imon när jag kommer hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0