Sims..

Satte mig och installerade sims 3 på datorn..
Har ju knappt få spela det för datorn vi har är inte särskildt bra..
Den kommer lägga av inom en snar framtid så det är därför vi ska köpa en ny dator med..
Men iallafall, innan när jag spelade sims på denna datorn så bara hängde den sig och stängde av sig själv så det var därför jag slutade att spela för det funkade ju liksom inte..
Har nog inte spelat sims på över 1 år men idag blev jag sugen som fan så jag har spelat det lite nu:)
Kände dock att jag var tvungen att stänga av det för det kändes som att det skulle börja jävlas med mig vilken sekund som helst.. Men jag hann iallafall spela lite och gud vad jag har saknat det:)
Grymt roligt är det och jag bara längtar tills vi har köpt en ny dator så kan jag spela det hela tiden:) Tihi;)

Nu sitter jag bara här och väntar på att min man ska komma hem.. Han slutar jobba vid 5..
Saknar honom så om dagarna.. Kärlek är underbart.. Det absolut bästa i hela världen..
Och jag har den bästa mannen i hela världen:) Älskade Emil<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0